Het vervangen van uw huidige kantoormeubilair brengt redelijke kosten met zich mee. Als u binnen een bepaald budget wilt blijven dan is het prettig als u torenhoge kosten kunt voorkomen. Hoe beter u kijkt naar de mogelijkheden binnen uw budget, hoe groter de kans dat het ook echt lukt om binnen dit budget het maximale eruit te halen.
Het voorkomen van hoge kosten begint over het algemeen door te kijken naar de meest essentiële onderdelen die nodig zijn voor het vervangen van het kantoormeubilair. Vooral als u wilt overstappen naar ergonomisch kantoormeubilair, een element dat wij sterk kunnen aanraden, dan is het nodig om goed te kijken welke aanbieders er in de markt actief zijn en welke ergonomische kantoormeubelen u allemaal nodig heeft.
Zo is de gemiddelde ergonomische werkplek opgebouwd uit een ergonomisch bureau, een ergonomische bureaustoel en accessoires zoals de monitorarmen en ergonomische keyboards of muizen. Al deze elementen zullen bij elkaar resulteren in een ideale werkplek waar men zich maximaal productief kan instellen om het beste uit de werkdag te halen. In dit artikel vertellen wij u een aantal manieren om de hoge kosten bij het kopen van kantoormeubilair te voorkomen.
Zoek eerst uit welke wensen uw medewerkers hebben
Uw medewerkers kunnen u al een hoop vertellen over de benodigdheden die zij graag zien bij het vervangen van het huidige kantoormeubilair. Vooral de overstap naar ergonomische kantoormeubelen is essentieel bij het verbeteren van werkplekken van het personeel. Medewerkers kunnen bijvoorbeeld aangeven dat zij bepaalde lichamelijke klachten bemerken op het moment dat zij op hun huidige kantoormeubelen zitten. En daar kunt u direct mee aan de slag.
Want op basis van de klachten die het personeel op dit moment ervaart is het bijzonder eenvoudig om uit te zoeken welke alternatieven u nodig heeft op het gebied van ergonomie. Denk hierbij aan het vervangen van bureaustoelen omdat men aangeeft last te hebben van de rug. Een ergonomische bureaustoel met een betere rugleuning zal dit probleem snel oplossen.
Een opsomming:
Zoek eerst uit welke wensen uw medewerkers hebben
Vergelijk meerdere aanbieders met elkaar
Zie de aankoop als een lange termijn-investering
Vergelijk meerdere aanbieders met elkaar
Het is vandaag de dag bijzonder eenvoudig om meerdere aanbieders met elkaar te vergelijken. Dit resulteert al snel in een goede prijsvergelijking. Dit is dan ook geregeld wat onze klanten doen. Houd er bij het uitzoeken van de aanbieders ook rekening mee dat u wellicht nog niet alle kennis op het gebied van ergonomie in huis heeft. Een aanbieder kan u helpen op het gebied van advies, waardoor het een stuk eenvoudiger wordt om de beste keuzes op basis van uw budget te maken.
Wij doen iets voor uw rug.
Zie de aankoop als een lange termijn-investering
De aankoop van nieuw kantoormeubilair is een lange termijn-investering. Het is een kostenpost die zich zowel op korte als lange termijn zal terugbetalen. Hoe langer u het nieuwe kantoormeubilair in gebruik heeft, hoe hoger het rendement dat u met deze investering behaalt. Daarom raden wij u aan om altijd actief te zoeken naar de beste manier om zo lang mogelijk met uw nieuwe kantoormeubilair door te gaan en hier dus ook echt vanuit iedere medewerker het maximale uit te halen.
Gerelateerde producten
Onze kantoormeubelen zijn altijd specifiek toegerust op de behoeftes binnen uw kantooromgeving. Heijka Kantoormeubelen adviseert vanuit deze visie over alles dat met kantoorinrichting en kantoormeubilair te maken heeft.
Bureaustoel Heijka Medium
- Comfortabele bureaustoel
- 3 jaar garantie
- Arbo norm : NEN EN 1335
€ 343 excl. btw
beschikbaar voor levering
Bureaustoel Heijka Deluxe
- Netwave bureaustoel
- 3 jaar garantie
- Arbo norm : EN 1335
€ 307 excl. btw
beschikbaar voor levering
Bureaustoel Heijka Pro
- Bureaustoel Pro
- 7 jaar garantie
- Arbo norm : NEN 1335
€ 365 excl. btw
beschikbaar voor levering
Bureau zit sta 160×80 Antraciet Natuur eiken
- Afmeting 160 x 80 cm
- Decor blad natuur eiken
- Kleur poten antraciet
€ 601 excl. btw
beschikbaar voor levering