Ergonomische kantoormeubelen welke verwachting?

Wat u kunt verwachten van uw ergonomische kantoormeubelen

Op de juiste wijze vervangen

Ieder kantoor vereist weer een andere soort meubelen. Dit wordt onder andere gebaseerd op de rest van de ruimtes, zoals kleur en uitstraling. Maar ook factoren zoals ergonomie maken hier onderdeel van uit. Bij ergonomie draait alles om het zo geoptimaliseerd inrichten van een werkplek; en juist daar komen veel voordelen van.

Tijdens uw zoektocht naar de meest geschikte meubelen kunt u gericht zoeken naar ergonomische kantoormeubelen. Het draait bij deze meubelen vooral om uw werknemers. Hoe beter u de meubelen bij hen aansluit, hoe kleiner de kans dat zij te kampen krijgen met problemen zoals rug- en schouderklachten.

Stel uw verwachting hier ook op in. Het is van groot belang om vooraf te luisteren naar uw personeel. Zij kunnen het beste aangeven met welke problemen zij op dit moment kampen. Vervolgens kunt u de selectie van nieuwe kantoormeubelen hier zo goed mogelijk bij laten aansluiten.

Het kost altijd weinig moeite

Het klinkt als een hele taak: de volledige inboedel per werkplek vervangen. Maar het is over het algemeen minder werk dan vooraf wordt gedacht. Er zijn diverse manieren waarop u de vervangtijd kunt verlagen en het hierdoor ook een stuk interessanter voor uw werkvloer kunt maken.

Zo hoeft u de meubelen tegenwoordig niet meer zelf in elkaar te zetten. Er komt een specialist bij u op locatie die alle meubels gewoon voor u in elkaar zet. Dit verlaagt de vervangtijd aanzienlijk. Bovendien kunt u aangeven dat dit buiten kantooruren moet gebeuren, zodat u en uw personeel gedurende de werkdag gewoon productief aan het werk kunnen.

Een opsomming

  • Op de juiste wijze vervangen

  • Het kost altijd weinig moeite

  • U bespaart er tijd mee

U bespaart er tijd mee

Rugpijn, nee dank u!
Wij doen iets voor uw rug.

Het is prettig om op kantoor zo veel mogelijk tijd te besparen. Dit houdt de productiviteit hoog en zorgt er continu voor dat projecten snel worden afgerond. Dit is niet alleen voor u belangrijk, maar ook voor het personeel. En daar kunt u met nieuwe kantoormeubelen flink aan meewerken.

Omdat het personeel gewoon lekker aan het werk is – en geen lichamelijke klachten ervaart – gaan zij productiever aan het werk. Dit helpt bovendien ook bij de tevredenheid van het personeel. Wanneer projecten snel worden afgerond, is de kans ook groter dat zij tevreden zijn over het werk dat zij leveren.

Als werkgever plukt u dus ontzettend veel vruchten van het vervangen van kantoormeubelen. En hier gaat u ook veel van merken. U zult zien dat uw personeel productiever aan het werk gaat en dat het ziekteverzuim aanzienlijk daalt. Niet alleen op dag één, maar ook nog na vijf jaar.

Gerelateerde producten

Onze kantoormeubelen zijn altijd specifiek toegerust op de behoeftes binnen uw kantooromgeving. Heijka Kantoormeubelen adviseert vanuit deze visie over alles dat met kantoorinrichting en kantoormeubilair te maken heeft.

Bureau onderstel zit-sta Wit

  • Afmeting 120-180 cm
  • Kleur poten wit
  • Exclusief bureaublad

464 excl. btw

beschikbaar voor levering

Bureau 4-poot 120 x 80 Antraciet Logan eiken

  • Afmeting 120 x 80 cm
  • Blad logan eiken poten antraciet
  • Model 4-poot

255 excl. btw

beschikbaar voor levering

Bureau zit sta 140×80 Aluminium Natuur eiken

  • Afmeting 140 x 80 cm
  • Decor blad Natuur eiken
  • Kleur poten aluminium

594 excl. btw

beschikbaar voor levering

Bureaustoel Se7en LX184


  • Luxe NPR bureaustoel
  • 7 jaar garantie
  • Se7en Pro Collection

486 excl. btw

beschikbaar voor levering