1 Bied voldoende ruimte tussen werkplekken
De akoestiek van een callcenter is van invloed op de kwaliteit van het gesprek. Wanneer de persoon die gebeld wordt op de achtergrond veel lawaai hoort dan wordt deze snel afgeleid en kan het ervoor zorgen dat deze ophangt.
Stel daarom voldoende ruimte in tussen de verschillende werkplekken. Zo wordt op efficiënte wijze voorkomen dat de headsets alle geluiden opvangen en doorsturen naar de persoon aan de andere kant van de lijn.
Het personeel kan dankzij deze ruimte ook beter bewegen en is hierdoor niet afhankelijk van een kleine ruimte om zich heen.
2 Maak gebruik van ergonomische kantoormeubelen
De lichaamshouding van uw medewerkers is afhankelijk van de kantoormeubelen waar zij gebruik van maken. Een ergonomisch bureau met een geschikte bureaustoel helpt om de lichaamshouding te verbeteren en zo bekende lichaamsklachten te voorkomen.
In ons assortiment vindt u geschikt ergonomisch kantoormeubilair om uw personeel uitsluitend het beste te kunnen bieden. Door ergonomie centraal te stellen binnen uw organisatie kunt u de gezondheid van uw medewerkers stimuleren en zo zeker zijn dat uw bedrijf zich op het hoogste niveau inzet om geweldige resultaten te behalen.
Een opsomming
1 Bied voldoende ruimte tussen werkplekken
2 Maak gebruik van ergonomische kantoormeubelen
3 Gebruik monitorarmen in het callcenter
4 Gebruik de juiste kleuren in de callcenter-ruimte
3 Gebruik monitorarmen in het callcenter
De hoogte van het beeldscherm bepaalt waar de nek van uw medewerkers vastzit. Als zij constant omlaag moeten kijken dan heeft dat grote gevolgen voor de spieren achterin de nek. Deze zullen hierdoor sneller verkrampen en de medewerkers krijgen al snel last van allerlei nekklachten. Niet alleen tijdens het werk maar ook buiten kantooruren kunnen deze nekklachten veel overlast veroorzaken,
Zorg daarom dat uw personeel geen last krijgt van allerlei kwaaltjes die eenvoudig voorkomen kunnen worden. Met monitorarmen zet u de beeldschermen op de juiste hoogte en zorgt u ervoor dat de nekken van uw medewerkers niet te maken krijgen met vervelende spanning.
Wij doen iets voor uw rug.
4 Gebruik de juiste kleuren in de callcenter-ruimte
Eerder publiceerden wij al een artikel over het gebruik van kleuren in uw onderneming. Deze zelfde onderdelen gelden binnen de ruimte waarin uw medewerkers gaan bellen. Stem de kleuren af op de behoeftes binnen uw bedrijf.
Wat zijn de doelen van de callcenter-ruimte? Gaat het om het verzamelen van leads via cold calling? Worden er gesprekken beantwoord voor andere bedrijven? Moet de nadruk liggen op het zoeken van oplossingen of het verlenen van de beste service?
Op basis van deze vragen is het zeer eenvoudig om uit te zoeken welke behoeftes er zijn om het personeel sterker te beïnvloeden. Kleuren zijn hierbij het perfecte middel om hier op een eenvoudige manier voor te zorgen.
Gerelateerde producten
Onze kantoormeubelen zijn altijd specifiek toegerust op de behoeftes binnen uw kantooromgeving. Heijka Kantoormeubelen adviseert vanuit deze visie over alles dat met kantoorinrichting en kantoormeubilair te maken heeft.
Bureaustoel Heijka Medium
- Comfortabele bureaustoel
- 3 jaar garantie
- Arbo norm : NEN EN 1335
€343 excl. btw
beschikbaar voor levering
Bureaustoel Heijka Pro
- Bureaustoel Pro
- 7 jaar garantie
- Arbo norm : NEN 1335
€365 excl. btw
beschikbaar voor levering
Bureau zit sta 160×80 Antraciet Natuur eiken
- Afmeting 160 x 80 cm
- Decor blad natuur eiken
- Kleur poten antraciet
€601 excl. btw
beschikbaar voor levering
Bureaustoel Heijka Deluxe
- Netwave bureaustoel
- 3 jaar garantie
- Arbo norm : EN 1335
€307 excl. btw
beschikbaar voor levering