Organiseer uw bureau beter Hoe?

Uw bureau beter organiseren? Lees dan deze 5 tips!

Tip 1: Maak alles digitaal

De kans is groot dat er op dit moment een groot aantal werkdocumenten op uw bureau liggen. Dit zijn maandoverzichten, to do-lijsten, schema’s en nog veel meer. Het is beter voor uw overzicht om al deze documenten digitaal te maken. Zet uw overzichten om naar Excel-spreadsheets, maak online to do-lijsten met een app zoals Todoist of Wunderlist, zet uw schema’s in Google Calendar. Zo kunt u beter het overzicht bewaren en weet u ook met zekerheid dat alles goed en veilig is opgeslagen.

Tip 2: Werk met maximaal 10 basisspullen

U heeft vaak niet alle spullen die op uw bureau liggen nodig. Werk daarom met een lijstje van spullen die u standaard op uw bureau wilt hebben, maar leg alle andere producten weg. Staat er nog steeds een mok op uw bureau? Zet deze dan weg. Heeft u echt alle 4 die postvakjes op uw bureau nodig? Zet deze ook weg. Maak zo steeds meer ruimte vrij voor de spullen die echt op uw bureau moeten staan.

Een opsomming

  • Tip 1: Maak alles digitaal

  • Tip 2: Werk met maximaal 10 basisspullen

  • Tip 3: Koop een kleine extra tafel

  • Tip 4: Investeer in een werkplaatskast

  • Tip 5: Schaf een nieuw bureau aan

Tip 3: Koop een kleine extra tafel

Rugpijn, nee dank u!
Wij doen iets voor uw rug.

Als uw bureau op dit moment ook vol staat met apparaten, zoals een printer, uw desktop en andere elektronische apparaten, dan is het slim om een extra tafel naast uw bureau te zetten. U kunt deze apparaten dan gewoon op de tafel zetten en hoeft niet een groot deel van uw bureau hiervoor op te offeren. Dit is vooral handig wanneer u op dit moment uw spullen continu moet verplaatsen als u iets wilt printen.

Tip 4: Investeer in een werkplaatskast

De werkplaatskast helpt u aan een beter overzicht op uw bureau. Deze kast biedt voldoende plek om uw administratie op te slaan, papieren in te leggen en eventueel een aantal boeken neer te leggen. De kast is daarnaast ook geschikt om uw jas op te hangen, zodat u deze niet langer over uw bureaustoel hoeft te hangen.

Tip 5: Schaf een nieuw bureau aan

De kans bestaat dat uw bureau simpelweg niet groot genoeg is voor alle spullen die u hierop kwijt moet. Het is in dat geval handiger om een nieuw bureau aan te schaffen. Dit nieuwe bureau zal wel voldoende plek voor al uw benodigdheden bieden en zal daarbij ook helpen om het overzicht te bewaren. In dit geval kunt u het beste voor een ergonomisch bureau kiezen; dit bureau helpt aan een betere productiviteit doordat het lichamelijke klachten op de werkvloer helpt te voorkomen.

Gerelateerde producten

Onze kantoormeubelen zijn altijd specifiek toegerust op de behoeftes binnen uw kantooromgeving. Heijka Kantoormeubelen adviseert vanuit deze visie over alles dat met kantoorinrichting en kantoormeubilair te maken heeft.

Bureau 4-poot 80 x 80 Aluminium WIt

  • Afmeting 80 x 80 cm
  • Blad wit poten aluminium
  • Handig als aanbouwtafel

232 excl. btw

beschikbaar voor levering

Bureaublad 200 x 80 cm Havanna R42006VV

  • Afmeting 200 x 80 cm
  • Decor blad Havanna
  • Kleur R42006VV

161 excl. btw

beschikbaar voor levering

Bureau T-poot Slinger 140 x 80 cm Grijs Logan eiken

  • Afmeting 140 x 80 cm
  • Blad Logan – poten grijs
  • Hoogte verstelbaar dmv slinger

317 excl. btw

beschikbaar voor levering

Bureaustoel Verona Donkergrijs

  • Hippe bureaustoel
  • 2 jaar garantie
  • Arbo norm : NEN EN 1335

299 excl. btw

beschikbaar voor levering