1. Ergonomisch kantoormeubilair
  2. Groot assortiment
  3. Uit voorraad leverbaar

Ergonomische kantoormeubelen in Riel

Richt het kantoor in Riel in met ergonomische kantoormeubelen. Je voldoet daarmee aan de Arbo-norm, het voorkomt onnodige pijntjes bij medewerkers en garandeert optimale productiviteit.

De ergonomische kantoorinrichting is een investering in meer vitaliteit. Medewerkers voelen zich beter en kunnen langer geconcentreerd werken aan belangrijke opdrachten. Dus zoek je naar nieuwe ladekasten, vergadertafels en bijvoorbeeld een ergonomische kantoorstoel? Wij hebben ze in ons assortiment. Bovendien zijn de ergonomische kantoormeubelen vaak vanuit voorraad leverbaar.

Ergonomische kantoormeubelen in Riel

Ladekasten, vergadertafels en kantoorstoelen

Benieuwd hoe we jouw kantoor in Riel ergonomisch zouden inrichten? We kiezen de kantoormeubelen die bijdragen aan meer vitaliteit en productiviteit. Dat doen we op basis van de Arbo-norm, die voorschrijft hoe de verschillende kantoormeubelen eruit moeten zien en in elkaar moeten zitten. We denken daarbij bijvoorbeeld aan:

      • Ladekasten
        Hoe diep moeten medewerkers bukken om er dossiers of gegevens bij te pakken? Door daar rekening mee te houden in de keuze voor ladekasten dragen we bij aan een betere ergonomie op kantoor.
      • Vergadertafels
        Hetzelfde geldt voor de vergadertafels. De ergonomische keuze voorkomt pijntjes, dankzij een fijn comfort en een gezonde zithouding. Tegelijkertijd is het natuurlijk belangrijk om niet te lang te vergaderen, of dat in ieder geval staand te doen.
      • Kantoorstoelen
        En zoek je naar kantoorstoelen in Riel? De ergonomische keuze zorgt voor een vergadering in de juiste houding. Dat is belangrijk, vooral wanneer je merkt dat vergaderingen een groot deel van de uren in een dag opslokken.

Bureaustoel Riel

 

Thuiswerken: ergonomisch inrichten

Het is belangrijk om het kantoor in Riel ergonomisch in te richten. Toch is het ergonomische kantoormeubilair niet alles, omdat ook steeds meer medewerkers thuiswerken. Dat vraagt ook thuis om een ander type werkplek.

We adviseren daarom zowel kantoren als zzp’ers en anderen die regelmatig thuiswerken. Bekijk de verschillende bureaustoelen en kantoorstoelen, net als de bureaus en de rest van de ergonomische kantoorinrichting. Die is in een aantal gevallen speciaal geschikt voor het thuiswerken.

Creëer op die manier een fijne plek om thuis te kunnen werken. Houd rekening met de ergonomie, zoals dat in ieder geval op kantoor in Riel al steeds meer gebruikelijk is.

Ergonomische kantoormeubelen in Riel

Zoek je naar ergonomische kantoormeubelen in Riel? Wij weten aan welke Arbo-norm het kantoormeubilair moet voldoen. Bovendien adviseren we graag over de ergonomische meubelen die er beschikbaar zijn.

Dus twijfel je over de beste manier om het kantoor ergonomisch in te richten? Of weet je niet goed waar je moet beginnen? Het zijn herkenbare situaties, daar worstelen veel ondernemers in de regio mee. Wij zetten het voor je op een rij, aan de hand waarvan je het kantoor (opnieuw) kunt inrichten.

Vragen over ons ergonomisch kantoormeubilair? Bel ons op telefoonnummer 0416 - 23 56 65, stuur ons een e-mail naar corne@heijka.nl of gebruik het online contactformulier. Dan nemen we snel contact met je op.