Ontdek de voordelen van ergonomisch kantoormeubilair voor een gezonde werkplek!
Ergonomisch kantoormeubilair en de toekomst.
Graag nemen we je mee in onze visie op ergonomische kantoormeubelen. Hier laten we je zien hoe hoogwaardig en ergonomisch kantoormeubilair voor zowel kleine als grote kantoren wordt toegepast. Wij geloven dat een inspirerende kantoorinrichting van essentieel belang is voor het stimuleren van creativiteit, innovatie en het creëren van een gezonde werkcultuur.
Onze missie is om een werkomgeving te veranderen in een inspirerende en functionele ruimte. Wij streven ernaar om kantoren uit te rusten met alle benodigde middelen, zoals ergonomisch kantoormeubilair, natuurlijk licht, planten en kunstwerken. Op deze manier creëren we niet alleen aangename werkplekken, maar ook uitdagende ruimtes die de groei en ontwikkeling van medewerkers ondersteunen. Door te investeren in hoogwaardige en ergonomische kantoormeubels kunnen medewerkers optimaal presteren. Zo dragen wij bij aan een organisatiecultuur die streeft naar succes.
Ergonomische zit-sta werkplek
Om een ergonomische zit-sta werkplek in te richten, is het essentieel om eerst naar het bureau en de bureaustoel te kijken. Volgens onze ervaring moeten deze voldoen aan specifieke vereisten.
Bureau zit sta 160×80 Zwart Logan eiken
- Afmeting 160 x 80 cm
- Decor blad Logan eiken
- Kleur poten zwart
€601 excl. btw
beschikbaar voor levering
Bureau zit sta 160×80 Aluminium Oxyd
- Afmeting 160 x 80 cm
- Decor blad betonlook
- Kleur poten aluminium
€601 excl. btw
beschikbaar voor levering
Bureau zit sta 160×80 Antraciet Natuur eiken
- Afmeting 160 x 80 cm
- Decor blad natuur eiken
- Kleur poten antraciet
€601 excl. btw
beschikbaar voor levering
Bureau zit sta 160×80 Antraciet Robson eiken
- Afmeting 160 x 80 cm
- Decor blad Robson eiken
- Kleur poten antraciet
€601 excl. btw
beschikbaar voor levering
Bureaustoel
Soms brengen we de gehele dag door op een bureaustoel en uiteraard is het dan belangrijk dat deze goed zit. Wanneer we aan een ergonomische werkhouding denken is het van belang om eerst aan de bureaustoel te denken en daarna aan de rest. Plaats de rugleuning rechtop en zet de zitting van de stoel horizontaal. Creëer de juiste houding in de volgende stappen:
- Zorg dat de bovenbenen zo horizontaal mogelijk zijn gepositioneerd.
- Tussen de zitting en knieën dient een gebalde vuist aan ruimte te zijn.
- Zorg dat de bolling in je rugleuning samenvalt met de holling in je rug.
- Creëer ook ondersteuning door je armleuningen op de juiste hoogte te zetten.
Wij combineren functionaliteit met strak design voor de perfecte werkplek. Onze zorgvuldig geselecteerde bureaus en stoelen bevorderen een optimale werkhouding én zien er stijlvol uit. Bij ons staat ergonomie centraal, of je nu kiest voor nieuw of circulair meubilair.
Bureaustoel Torino
- Degelijke bureaustoel
- 3 jaar garantie
- Arbo norm : NPR 1813
€449 excl. btw
beschikbaar voor levering
Bureaustoel Curve
- Netwave bureaustoel
- 3 jaar garantie
- Arbo norm : NEN EN 1335
€352 excl. btw
beschikbaar voor levering
Bureaustoel Torino net
- Ergonomische bureaustoel
- 3 jaar garantie
- Arbo norm : NPR1813
€449 excl. btw
beschikbaar voor levering
Bureaustoel Vigo
- Degelijke Bureaustoel
- 3 jaar garantie
- Arbo norm : NEN EN 1335
€337 excl. btw
beschikbaar voor levering
Bureau
De stand van het bureau wordt vaak onderschat. De hoogte en positionering is echter minstens zo belangrijk als de stand de stoel. Bij voorkeur wordt de stand aangepast aan de stand van de bureaustoel. Zorg dat de armleuning van de bureaustoel en het bureau op gelijke hoogte staan. Zo kun je comfortabel en zonder onnodige belasting plaatsnemen.
t-poot bureau
Het T-poot bureau is een stijlvolle en functionele toevoeging aan uw kantoorinrichting. De naam is afgeleid van de poot die vanaf de zijkant gezien op een letter T lijkt, wat zorgt voor een moderne uitstraling. Deze is uitgerust met kleine stelvoetjes onderaan elke poot, waardoor het stabiel blijft staan, zelfs op oneffen ondergronden. Een uniek kenmerk is dat je zelf de breedte en diepte van het blad tot op de centimeter kunt bepalen. Hierdoor kun je deze volledig aanpassen aan de specifieke behoeften en ruimte.
Bureau T-poot Slinger 160 x 80 cm Grijs Oxyd
- Afmeting 160 x 80 cm
- Blad Oxyd – poten grijs
- Hoogte verstelbaar dmv slinger
€322 excl. btw
beschikbaar voor levering
Bureau T-poot slinger 140 x 80 cm Zwart Logan eiken
- Afmeting 140 x 80 cm
- Blad Logan – poten zwart
- Hoogte verstelbaar dmv slinger
€317 excl. btw
beschikbaar voor levering
Bureau T-poot Slinger 140 x 80 cm Zwart Wit
- Afmeting 140 x 80 cm
- Blad wit – poten zwart
- Hoogte verstelbaar dmv slinger
€317 excl. btw
beschikbaar voor levering
Bureau T-poot Slinger 160 x 80 cm Wit Robson eiken
- Afmeting 160 x 80 cm
- Blad Robson – poten wit
- Hoogte verstelbaar dmv slinger
€322 excl. btw
beschikbaar voor levering
Kantoorinrichting volgens Heijka Kantoormeubelen
Ergonomisch kantoormeubilair is belangrijk en volgens ons zelfs belangrijker dan ooit. We brengen steeds meer tijd achter ons bureau door en werken tot steeds hogere leeftijd door. Bij Heijka zien wij in dat zowel een bureaustoel, bureau als vergadertafel en andere kantoorinrichting van de juiste kwaliteit behoort te zijn. Alleen op deze manier kan een organisatie optimaal functioneren en kun je lichamelijke problemen bestrijden.
Wij geloven niet dat conservatief zijn past bij ergonomie. We verkennen dan ook graag innovatieve oplossingen als een zit-sta bureau. Het bureau maakt zowel zittend als staand werk mogelijk en zorgt daardoor ergonomisch gezien voor een optimale werkhouding. Binnen ons assortiment aan kantoormeubelen vind je diverse zit-sta bureaus. Doordat de zijwanden verstelbaar zijn is het heel eenvoudig deze voor een zittende of staande houding af te stellen. Binnen deze categorie zijn er ook zit-sta bureaus met elektronisch verstelbare mogelijkheden.
Tips voor het inrichten van een kantoor met meubels
Til jouw kantoor naar een hoger niveau met ergonomische meubels! Wij weten hoe cruciaal een goed ingerichte werkplek is. Ergonomisch meubilair verhoogt niet alleen de productiviteit, maar verbetert ook de gezondheid en het welzijn van werknemers. Investeer in verstelbare bureaustoelen die uitstekende rug- en neksteun bieden. Wissel zitten af met staan dankzij verstelbare bureaus. Houd je werkplek opgeruimd en efficiënt met roldeurkasten en ladenblokken. En vergeet niet ruime vergadertafels voor optimale samenwerking.
Korte levertijden
Onze persoonlijke aanpak zorgt voor korte levertijden en een nauwe samenwerking met partners. Zo zijn wij gehuisvest in hetzelfde pand als een metaalbewerkingsbedrijf en kunnen wij jouw opdracht na bestelling direct klaarmaken voor levering.
Voor en nadelen van ergonomisch meubilair.
Bij het overwegen van de aanschaf van kantoormeubilair zijn er verschillende voor- en nadelen waarmee rekening moet worden gehouden. Hier is een overzicht:
Voordelen
- Ergonomie: Gezondheid en Comfort. Ergonomisch ontworpen meubilair kan helpen bij het verminderen van lichamelijke klachten zoals rugpijn, nekpijn en RSI (Repetitive Strain Injury).
Productiviteit: Comfortabel meubilair kan bijdragen aan een hogere productiviteit doordat werknemers zich beter kunnen concentreren.
Esthetiek en Imago: Professionele uitstraling. Hoogwaardig kantoormeubilair draagt bij aan een professionele uitstraling van uw bedrijf.
Klantbeleving: Een goed ingericht kantoor maakt ook indruk op klanten en bezoekers.
Duurzaamheid: Kwalitatief hoogwaardig meubilair gaat langer mee, wat op de lange termijn kostenbesparend kan zijn.
Flexibiliteit en Aanpasbaarheid: Moderne kantoormeubels bieden vaak flexibiliteit in termen van verstelbare hoogte, modulaire systemen die eenvoudig te herconfigureren zijn enzovoort.
Opslagruimte & Organisatie: Goed ontworpen meubels met voldoende opslagmogelijkheden helpen om werkruimtes georganiseerd te houden.
Nadelen
- Kosten: Hoogwaardige ergonomische meubelstukken kunnen duurder zijn dan standaardopties.
Onderhoudskosten: Sommige materialen vereisen regelmatig onderhoud om hun uiterlijk en functionaliteit te behouden.
Ook benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw kantoor?
Wil je samen met Heijka nadenken over kantoorinrichting? Neem dan gerust contact met ons op. Bereik ons eenvoudig via sales@heijka.nl en telefonisch via 0416-235665 of 013-5340402 of vul het contactformulier in op onze contact pagina. Wij helpen je graag bij het creëren van de perfecte werkruimte!
Tevens kun je diverse producten vinden op ons Youtube kanaal.
Als je op zoek bent naar kantoormeubelen uit de regio Breda, Tilburg, Eindhoven en Den-Bosch. Dan hebben wij een mooie collectie aan bureaustoelen en ergonomische meubelen. Maar ook voor de andere regio`s Arnhem, Nieuwegein, Zwolle of Dordrecht hebben we mogelijkheden.