Schaf ergonomische hulpmiddelen aan

Ergonomische hulpmiddelen uitleggen aan uw baas

Zo beschrijft u ergonomische hulpmiddelen

Werknemers worden productiever en het ziekteverzuim zal dalen. Het klinkt voor iedere baas als muziek in de oren. Meer productiviteit zorgt voor een hogere omzet. Een verlaagd ziekteverzuim helpt om de productiviteit nog verder te stimuleren. En juist deze twee voordelen zijn het meest gewenst op de werkvloer. Gebruik deze voordelen daarom om uw baas te overtuigen.

Ergonomische hulpmiddelen zijn divers. Er zijn ergonomische toetsenborden, muizen, monitorarmen en meer. Ieder hulpmiddel heeft eigen voordelen. Dit is afhankelijk van de aanwezigheid op de werkplek. Wanneer het personeel full-time gebruikmaakt van het toetsenbord dan pluk je de meeste vruchten met ergonomische toetsenborden.

Deel uw baas niet mee dat ergonomische hulpmiddelen lichamelijke klachten verhelpen, maar denk een stap verder. Welk voordeel haalt de baas uit de investering in dergelijke hulpmiddelen? Verminderde lichamelijke klachten voor het personeel zijn prettig, maar als uw baas deze niet zelf ervaart dan is de kans klein dat uw baas weet wat er exact speelt.

Weet welke criteria er moeten spelen

Heeft uw baas in de afgelopen periode problemen op de werkvloer beschreven? Wellicht werkt het personeel niet voldoende samen. Het kan zijn dat u en uw collega’s de projecten niet op tijd gereed hebben. Juist deze problemen kunnen in relatief korte tijd worden opgelost, dankzij ergonomische hulpmiddelen. Ergonomie versterkt de samenwerking tussen collega’s en stimuleert de productiviteit hiermee aanzienlijk.

Beschrijf dus niet welke voordelen ergonomie voor het personeel als individu heeft, maar denk na over de factoren die in de ogen van uw baas van belang zijn. Vaak draait het hier primair om één factor: een betere winstgevendheid van de onderneming. Met de aanwezigheid van ergonomische hulpmiddelen kunt u deze factor voor uw baas vervullen. En dit zal op termijn leiden tot flinke dankbaarheid van zijn of haar zijde.

Een opsomming

  • Zo beschrijft u ergonomische hulpmiddelen

  • Weet welke criteria er moeten spelen

  • Stel op welke ergonomische hulpmiddelen nodig zijn

Stel op welke ergonomische hulpmiddelen nodig zijn

U wilt met het budget dat u vrij kunt krijgen efficiënte inkopen doen, u wilt hier maximaal gebruik van maken. Ga daarom in gesprek met een professioneel adviseur die u kan bijstaan bij het uitzoeken van ergonomische hulpmiddelen. Heijka staat altijd voor u klaar om u direct te voorzien van deze belangrijke informatie.

Wij helpen u graag om het verkregen budget op de juiste wijze uit te geven. Er wordt rekening gehouden met de wensen van iedere werknemer om elke werkplek zo ergonomisch mogelijk in te richten. Dit resulteert voor u en uw collega’s in een perfect ingerichte werkplek. En voor uw baas resulteert dit vervolgens in een verbeterde winstgevendheid.

Rugpijn, nee dank u!
Wij doen iets voor uw rug.

Gerelateerde producten

Onze kantoormeubelen zijn altijd specifiek toegerust op de behoeftes binnen uw kantooromgeving. Heijka Kantoormeubelen adviseert vanuit deze visie over alles dat met kantoorinrichting en kantoormeubilair te maken heeft.

Bureaustoel Heijka Medium


  • Comfortabele bureaustoel
  • 3 jaar garantie
  • Arbo norm : NEN EN 1335

343 excl. btw

beschikbaar voor levering

Bureaustoel Heijka Deluxe

  • Netwave bureaustoel
  • 3 jaar garantie
  • Arbo norm : EN 1335

307 excl. btw

beschikbaar voor levering

Bureau zit sta 160×80 Antraciet Natuur eiken

  • Afmeting 160 x 80 cm
  • Decor blad natuur eiken
  • Kleur poten antraciet

601 excl. btw

beschikbaar voor levering

Bureaustoel Heijka Pro


  • Bureaustoel Pro
  • 7 jaar garantie
  • Arbo norm : NEN 1335

365 excl. btw

beschikbaar voor levering