1. Het biedt geen voordelen
Dit is een misvatting die door een groot aantal begeleiders op de werkvloer wordt geroepen. Kantoorinrichting (en dan met name ergonomie) zou geen enkel voordeel bieden.
Maar uit onderzoek blijkt juist dat dit een gigantische impact op de productiviteit van medewerkers heeft. Want, zo blijkt uit meerdere onderzoeken, een betere kantoorinrichting kan een verhoging in productiviteit van 150% tot 200% bieden.
2. Het is ontzettend duur
De investering die bedrijven moeten maken om de werkvloer beter in te richten is inderdaad gebonden aan redelijke prijzen. Het kost aardig wat geld om te investeren in de gezondheid van de medewerkers. Maar door hier vroeg in te investeren zullen de resultaten op lange termijn veel beter zijn. De prijs die bedrijven hiervoor betalen verdient zich altijd met een meervoud terug.
Een opsomming
1. Het biedt geen voordelen
2. Het is ontzettend duur
3. Het draait alleen om posities van bureaus
4. Efficiënte kantoorinrichting kost veel tijd
5. Het personeel heeft het niet nodig
6. Het is een tijdelijke hype
7. Het kan wachten tot volgend jaar
3. Het draait alleen om posities van bureaus
Kantoorinrichting gaat veel verder dan het verplaatsen van bureaus. Het is vanzelfsprekend belangrijk dat de bureaus goed worden geplaatst. Maar andere elementen, zoals verlichting, eenvoudige toegang tot water en de houding van het personeel zijn ook belangrijk. Kijk daarom altijd naar nieuwe mogelijkheden om de kantoorinrichting te verbeteren. De inrichting kan steeds verder worden verbeterd. Door hier genoeg tijd in te steken kunt u de bedrijfsresultaten zeer positief beïnvloeden.
Wij doen iets voor uw rug.
4. Efficiënte kantoorinrichting kost veel tijd
De hoeveelheid tijd die het inrichten van een goede werkvloer kost is laag. Bovendien zijn er tientallen bedrijven die hierbij kunnen helpen. Wanneer u bij ons uw ergonomische kantoormeubelen aanschaft adviseren wij u op maat. U hoeft daarom nooit zelf uit te zoeken welke meubelen u nodig heeft. Dit bespaart tijd en daarmee ook geld.
5. Het personeel heeft het niet nodig
Hebben al uw medewerkers op dit moment dezelfde meubels? Bureaustoelen en bureaus moeten voor ieder personeelslid op maat worden uitgezocht. Omdat de lengte van iedere medewerker varieert hebben zij ook behoefte aan kantoormeubelen met verschillende afmetingen.
6. Het is een tijdelijke hype
Door de hoeveelheid onderzoeken die de laatste jaren zijn uitgebracht lijkt kantoorinrichting wellicht een tijdelijke hype. Maar er is in de laatste jaren pas echt goed gekeken welke effecten het op medewerkers heeft. De kantoorwereld leidt tot steeds meer permanente blessures: van muisarmen tot gebogen ruggen. En juist daarom zijn er de laatste jaren steeds meer onderzoeken naar dit onderwerp uitgevoerd.
7. Het kan wachten tot volgend jaar
Als u het afgelopen jaar al een flink deel van het budget in kantoorinrichting heeft geïnvesteerd houdt u liever even afstand. De prijzen liggen namelijk redelijk hoog. Maar zelfs wanneer u net alles heeft aangepast kunt u nog kleine verbeteringen aanbrengen. En, als het nog niet te laat is, kunt u uw nieuwe kantoormeubelen terugbrengen en deze keer ergonomische meubelen kopen.
Gerelateerde producten
Onze kantoormeubelen zijn altijd specifiek toegerust op de behoeftes binnen uw kantooromgeving. Heijka Kantoormeubelen adviseert vanuit deze visie over alles dat met kantoorinrichting en kantoormeubilair te maken heeft.
Bureau zit sta 160×80 Antraciet Natuur eiken
- Afmeting 160 x 80 cm
- Decor blad natuur eiken
- Kleur poten antraciet
€601 excl. btw
beschikbaar voor levering
Bureaustoel Heijka Medium
- Comfortabele bureaustoel
- 3 jaar garantie
- Arbo norm : NEN EN 1335
€343 excl. btw
beschikbaar voor levering
Bureaustoel Heijka Pro
- Bureaustoel Pro
- 7 jaar garantie
- Arbo norm : NEN 1335
€365 excl. btw
beschikbaar voor levering
Bureaustoel Heijka Deluxe
- Netwave bureaustoel
- 3 jaar garantie
- Arbo norm : EN 1335
€307 excl. btw
beschikbaar voor levering