Apps die hulp bieden op kantoor

6 Apps die helpen bij een werkdag op kantoor

1. Wunderlist – taaklijsten maken

U heeft de verplichting om voor het einde van de dag al uw taken af te krijgen. Wunderlist helpt om gedurende de dag het overzicht te behouden, zodat u met volledige concentratie aan uw taken kunt werken.

U voegt iedere taak direct aan de taaklijst toe en kunt deze bij voltooiing weer afstrepen. Wunderlist heeft daarnaast ook een tool voor teams, zodat iedereen kan zien hoe het staat met de voortgang van een project.

2. Slack – communiceren met anderen

Slack biedt een handig platform voor teams om belangrijke zaken te bespreken. Vergaderingen en telefoongesprekken kosten vaak veel tijd, en veel deelnemers zitten hier zonder te weten wat zij eigenlijk moeten doen.

Slack brengt hier verandering in door alle communicatie gewoon online te houden. Zo kan iedere werknemer exact zien wat andere teamleden zeggen. Vergaderingen en lange telefoongesprekken worden direct verleden tijd.

Een opsomming

  • 1. Wunderlist – taaklijsten maken

  • 2. Slack – communiceren met anderen

  • 3. RescueTime – bijhouden hoe goed u werkt

  • 4. Dropbox – overal bij uw bestanden

  • 5. Evernote – snel aantekeningen maken

  • 6. IFTTT – veel taken automatiseren

3. RescueTime – bijhouden hoe goed u werkt

U wilt graag zo productief mogelijk zijn. Een groot onderdeel van de productiviteit is de hoeveelheid tijd die u aan een taak besteedt. Met RescueTime kunt u eenvoudig achterhalen hoeveel tijd u besteedt op bepaalde websites, hoe lang het duurt om die ene presentatie te maken en hoeveel werkuren u in totaal in een week maakt.

Rugpijn, nee dank u!
Wij doen iets voor uw rug.

4. Dropbox – overal bij uw bestanden

Werkt u naast kantoor ook thuis of op een flexplek? Dan is Dropbox de ideale applicatie om u te helpen overal toegang tot belangrijke bestanden te krijgen. U kunt de bestanden in uw Dropbox-account opslaan en overal openen. Zo kunt u eenvoudig wisselen tussen computers en heeft u toch de juiste bestanden bij de hand. Dropbox is ook ideaal voor teams.

5. Evernote – snel aantekeningen maken

Evernote helpt om snel een notitie te maken van belangrijke informatie. Of u nu deelneemt aan een vergadering of in de trein zit; er is altijd een belangrijk punt dat u niet wilt vergeten. Evernoteis beschikbaar voor computers en smartphones en kan ook door teams worden ingezet.

6. IFTTT – veel taken automatiseren

Stuurt u iedere maandag om 12:00 standaard een mail naar collega’s? Of wilt u een SMS ontvangen wanneer u een e-mail van een belangrijk contact ontvangt? IFTTT biedt meer dan 1000 handige koppelingen tussen applicaties en software om te helpen de dag productiever te maken.

Zo kunt u met IFTTT bijvoorbeeld iedere ochtend om 08:00 een SMS ontvangen met dagelijkse motivatie of een uur van te voren een bericht krijgen als het slecht weer wordt (en u dus beter niet op de fiets naar het werk kunt gaan).

Gerelateerde producten

Onze kantoormeubelen zijn altijd specifiek toegerust op de behoeftes binnen uw kantooromgeving. Heijka Kantoormeubelen adviseert vanuit deze visie over alles dat met kantoorinrichting en kantoormeubilair te maken heeft.

Bureaustoel Heijka Deluxe

  • Netwave bureaustoel
  • 3 jaar garantie
  • Arbo norm : EN 1335

 307 excl. btw

beschikbaar voor levering

Bureaustoel Heijka Medium


  • Comfortabele bureaustoel
  • 3 jaar garantie
  • Arbo norm : NEN EN 1335

 343 excl. btw

beschikbaar voor levering

Bureau zit sta 160×80 Antraciet Natuur eiken

  • Afmeting 160 x 80 cm
  • Decor blad natuur eiken
  • Kleur poten antraciet

 601 excl. btw

beschikbaar voor levering

Bureaustoel Heijka Pro


  • Bureaustoel Pro
  • 7 jaar garantie
  • Arbo norm : NEN 1335

 365 excl. btw

beschikbaar voor levering